Ogłoszenie

Wykrywacz Artefaktów Pora dnia:
Zbieraj zioła
Słuchajcie narody!!! Zarząd Cesarstwa poszukuje aktywnych osób do pomocy przy reaktywacji. Po resztę informacji prosimy zgłaszać się na GG: 13763440

#1 2012-08-11 21:45:37

Dares

http://www.wojna-feudalna.pun.pl/_fora/wojna-feudalna/gallery/2_1334250849.png Cesarz

13763440
Zarejestrowany: 2012-01-14
Posty: 531
Punktów :   

Podstawy

1. Karty Postaci
Karty Postaci są niezbędne do uczestniczenia we wspólnej grze. Znajduje się tam spis naszych przedmiotów, co potrafimy, nasza historia, charakter orz jak wyglądamy. Można powiedzieć, że te akta przedstawiają wszystko to co jest bardzo potrzebne do rozgrywki.

System kart postaci u nas jest trochę (że tak to ujmę) złożony. Po myślnikach postaram się go w jakiś sposób przedstawić:
- Karty Postaci robi się tylko w przeznaczonym do tego Generatorze, a to co nam wyjdzie wklejamy jako nowy wątek do specjalnego działu. Link znajduje się pod generatorem.
- Karty wklejone do tego działu będą bardziej przydatne dla Mistrzów Gry, niźli dla graczy. Tam inni gracze, będą informowali o wszystkich uwagach systemowych, np. jeśli płaci temu obywatelowi ileś dukatów za wykucie miecza albo za naukę czaru, czy umiejętności. Jeśli historia, charakter i wygląd będą w miarę długie i odpowiednio opisane, osoby za to odpowiedzialne zaakceptują ją i przeniosą na osobny serwer oraz uzupełnią dodatkowe pola. 
- Na samym początku można wybrać dwie umiejętności, które ledwie co potrafimy, albo jedną umiejętność w stanie zaawansowanym (Z). Będą one określały co potrafimy i w jakim stopniu. Jako umiejętność określane są wszelakie zdolności, począwszy od tych dotyczących walki, jak i tych zwykłych, codziennych.

2. Obrót pieniądza, czyli jak zarobić w tym wielkim świecie
Wojna Feudalna została w taki sposób dopracowana, aby gracz miał wiele możliwości na zarobienie dukatów i jeszcze więcej na ich stracenie, albo chociażby wydanie.
Na samym początku, tuż po złożeniu swojej Karty Postaci obywatel ma do dyspozycji specjalny generator formularza pracy, który powinien złożyć w odpowiednie miejsce. Wybiera tam na czym się zna, czym się obecnie zajmuje oraz kim chce być, zaś mistrz gry zdecyduje czy może zostać zatrudniony, jakie ma na to szanse, a jeśli tak to gdzie jest jego miejsce pracy, czym ma się zajmować, oraz jakie jest dla niego wynagrodzenie.

3. System umiejętności oraz jaki ma on wpływ na rozgrywkę
System umiejętności to złożony system wszystkiego tego co nasza postać potrafi, dzięki czemu trudność rozgrywki zmniejsza się z każdą nauczoną specjalizacją. Niektóre są bardziej przydatny, zaś niektóre mniej, dzięki czemu przy nauce trzeba wybierać rozsądnie.

Każdą nauczoną umiejętność określa poszczególna litera, a są nimi:
* N - Nowicjusz
* Z - Zaawansowany
* M - Mistrz

Ponadto, aby obywatel mógł nauczyć innego obywatela posiadanej przez niego umiejętności musi mieć ją opanowaną na poziomie mistrza.
Wyższy poziom zależy od tego jak długo korzystamy z danej umiejętności i jak często, czyli ile mamy okazji na lepsze opanowanie danej specjalizacji. O tym czy udało nam się przejść na wyższy poziom wtajemniczenia poinformuje nas  MG, pisząc w wątku z naszą Kartą Postaci.

4. Klimat i jak sprawić, aby go nie zepsuć
Jeśli piszesz wypowiedzi, albo bierzesz udział w sesji, pamiętaj zawsze o tym, że nie jesteś sam. Wokół ciebie jest wielu graczy, którzy chcą tak samo jak ty brać udział w rozgrywce. W tym celu opracowano kilka łatwych do przestrzegania zasad:
- Zawsze pamiętaj, aby pisane przez ciebie posty były jak najdłuższe i treściwe. Dwa zdania i jakaś emotikonka to za mało.
- Zawsze opisuj swoje zachowanie oraz działania i tylko i wyłącznie swoje! Pozwól, że za postaci fabularne będą pisać Mistrzowie Gry. To samo tyczy się otoczenia i postaci innych graczy.
- Do każdej wypowiedzi dodawaj także jakim tonem je wymawiasz, co podczas tego robisz itd.

5. Biblioteka
W bibliotece znajdują się wszystkie prace i informacje na tematy dotyczące rozgrywki - magii, mapy i opisy terenów, zwierząt, roślin itd.

6. Handel i wymiana towarami
Oto kilka zasad dotyczących handlu z graczami, oraz wszelakiej wymiany:
- każda sprzedaż/zakup musi być potwierdzona przez zarówno sprzedającego jak i kupującego; będzie to działać na zasadzie post za post, czyli sprzedający pisze post w karcie postaci kupującego iż tamten zakupił dany produkt po x cenie; to samo tyczy się drugiej strony
- możliwy jest handel wymienny, czyli towar za towar; tak samo jak przy zakupie przedmiotu za dukaty obydwie strony powinny to potwierdzić;
- istnieje możliwość podarowania przedmiotu innemu graczowi, co również trzeba potwierdzić, aby nie było jakichkolwiek niedomówień

7. Budowa i tworzenie nowych lokacji
Aby móc utworzyć nową lokację na sam pierw należy się zgłosić do Urzędu Zagospodarowania Przestrzeni, gdzie urzędnicy przedstawią ci możliwe do zagospodarowania parcele, jaka jest cena wykupu i ile będzie kosztować zezwolenie. Jeśli na którąś z ofert się zdecydujemy, następnie musimy skierować swoje kroki do tego miejsca. Tam zostanie wyliczony całkowity koszt przedsięwzięcia, potrzebne do budowy materiały itd.

8. Zasady tworzenia nowych przedmiotów i wydobywanie surowców
Powszechnie wiadomo, że aby móc coś stworzyć trzeba coś poświęcić. Nawet w magii nie ma odstępstwa od tej reguły. Z tego powodu wprowadzono ten system. Teraz powinno paść pytanie -w jaki sposób to wpływa na rozgrywkę? Najlepiej jeśli to przedstawię w kilku podpunktach:
- jeśli zdarzy się jakaś katastrofa lub coś co zablokuje proces wydobywania poszczególnych surowców na pewien czas może się zablokować produkcja towarów, do których utworzenia potrzeba tamtych surowców,
- do ceny produktów zostanie wliczona cena surowców jakie zostały zużyte do ich produkcji,

~ Aby móc wydobywać surowce należy najpierw wynająć pracowników (w tym miejscu), po czym skierować ich do pracy do danego miejsca poprzez napisanie tam posta informującego o tym. Jako, że pracownicy też istoty żyjące należy co tydzień ich opłacać (15 dukatów/tydzień). Po przepracowanym przez nich tygodniu Opiekun Handlu/Mistrz gry stwierdzi ile przez ten czas zdążyli wydobyć surowców.


Alea iacta est. Kości zostały rzucone
http://img684.imageshack.us/img684/5818/21341825727.png

Offline

 

DarkPokemon
Noof
NinjasShinobi

PBF - Toplista gier PBF
10 Najlepszych Polskich Stron Fantasy
Najlepsze strony fantasy
Login:
Hasło:

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kosmetologia.pun.pl www.zlotbtw.pun.pl www.adm.pun.pl www.poloniakrakowknights.pun.pl www.lechisci.pun.pl